måndag 19 januari 2015

Liten update

Dagarna går. Har njutit av en helg utan strålning. Idag är det exakt en vecka till sista tillfället och ET känns så skönt. Jag har haft lite svårt att skriva dom sista dagarna för allt går i samma mak som förra veckan & veckan innan det. Jag är bara mer och mer glad för hundvalpen som kom för  3 veckor sen. Hon förgyller tiden hemma kopiöst!
Jag vill samtidigt tacka för kommentarerna jag får på den här sidan. Det verkar ta en hel evighet att svara på dom tyvärr. Men dom gläder mig. 

Jag har kommit över en iPad mini tack vare en vän som sålde sin till mig, så nu ska samsungen väck. Det är inget större fel på den men det går inte jämföra med iPad.
Ska försöka få tangentbordet att synka med paddan så kommer snart ett längre inlägg. Till det soldater, ha det bäst!

Kija & Abbey 💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar & lite pepp! Ju fler soldater desto starkare krigare!
Kram