tisdag 11 november 2014

Hemlängtan nu!

Jag har fått så nog nu. Jag har vart sjuk i typ 11 dagar det räcker. Mestadels för att den här sängen tar knäcken på mig. Spelar ingen hur man rullar vänder eller lägger sig så gör det så ont (!) nu. Kroppen har fått nog. Klockan är 03.04 och jag har vaknat för 511 gången sen vi släckte lampan. Jag vägrar insomningstabletter också. Det va dom vidrigaste hemskaste drömmar man kan föreställa sig. Vart jag än såg runt omkring mig fanns figurer, i lakanen, duschkranen, det kröp över golvet ålade sig på väggarna. Och sen somnade man och va fast i deras värld. Hallucinationer är det vidrigaste jag upplevt! Jag har alltid levt helt drogfri på så när som alkohol & lite vanlig cigg i tonåren men fy fan säger jag bara! 
Nej så jag ligger hellre här nu & gnider svanskotan av smärta för att min kropp inte är till för att bo i en säng i flera veckor i sträck. Om några timmar så får vi packa och åka till Örebro universitetssjukhus istället. Där får vi se vad dom kan erbjuda i sängväg samt när nästa operation blir.  Det är då dom ska ta ben från mitt skelett och bygga en gom av för att kunna sätta in nya tänder! Något som inte skulle vara möjligt förut! Sen när den operationenn är läkt börjar strålningen. Sen hoppar vi allt försvinner annars får jag leva med skiten tills jag blir gammal. Det är tur den växer så långsamt.
Nähä, lite voltaren gel på ändan, lyssna på ljudbok & hoppas man vaggas någon timme till innan vi ska till SVERIGE!!!!

1 kommentar:

  1. Hej Madeleine!
    Halkade in på din blogg av en ren slump och genom en gemensam vän på facebook, såg hon hade skrivit någon kommentar på din sida och på så sätt hittade jag bloggen. Känner dig inte alls men det du skriver blev jag väldigt berörd av. All styrka, värme, jävlaranamma till dig! Massor med styrkekramar från Ewa

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar & lite pepp! Ju fler soldater desto starkare krigare!
Kram