fredag 31 oktober 2014

Känn känslan

2014-10-26

Inofficiell hundutställning på schemat idag med mina vapendragare Madde &Evelina .
 2 st dvärgpincher ska dammas av & visas upp. Tar med min Barbara för lite kvalitetshäng med prinsessan! En till såndär dag med varma kläder & hundar överallt. Allt är som vanligt. Om än är jag något mer tacksam över möjligheten att ha det jag har & kan göra det jag vill.
 Jag älskar livet! Regn, sol, storm eller snö.
Det är bara ytliga faktorer. Det viktigaste finns i om dig. Det som gör att du känner vad livet ger istället för att vad livet tar. Känn känslan idag, hur ditt liv inte är så tokigt trots allt. Så länge du lever här så har du ansvaret att göra ditt bästa för att vara tacksam för det. Din tid är inte förbi förren du är på väg bort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar & lite pepp! Ju fler soldater desto starkare krigare!
Kram